Underbart













Kvällen blev helt underbar, har inte haft så kul på länge! Träffade hur mycket folk som helst som jag saknat, bla så kom ju josse hem från skogen:)
Vi var några stycken som förfestade hemma hos mig sen vid 11 drog vi ner till plattan, rätt dött i början men sen kom folket.
Idag så har man väl inte mått allt för bra, men ska inte klaga eftersom Maria mår ännu sämre.. och Oscar som ska jobba i natt, usch stackarn.

Ikväll blir det dags för Allsvinns andra kortison spruta sen imorn ska jag sätta mig och göra en "beteendestudie" igen hade jag tänkt, börjar ha mina små aningar.. Och jag ska få ordning på honom.

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

ska vi prova den där "studien" jag kom på ? ;)

2009-02-28 @ 18:00:03
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Hennie

alla utom jag :) loveeeeee

2009-02-28 @ 20:52:21
Postat av: Josefin

Kan jag ta några bilder, tillmin blogg? Kram!

2009-03-01 @ 09:11:37
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hehe, fan va skoj det var att träffa alla gamla godingar. Det där måste vi göra om!

2009-03-03 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0