Psykbrytet

Idag var det stora köpabiljettertillmadonnakonserten dagen. Vaknade åtta och slog på datorn sen runt halv nio gick jag in på ticnet där jag hamnade i kö. Köade i en och en halv timma innan jag kom fram för att få göra bokningen, allt gick jätte bra tills det var dags för betalningen. Mastercard har tydligen nått nytt specialsäkerhetsgrejs man måste fylla i då man gör köp över internet som inte ens funkar, vi ringde tom kundtjänst och när dom inte ens fattade vad det varså gav jag upp.
MEN jag har ändå fått tag på biljtetter. förhoppningsvis om det inte skiter sig med min vanliga tur...
Tur oscar var med annars hade jag nog slagit sönder datorn imorse..

Idag ska jag på första teorilektionen..



Kommentarer
Postat av: Storskogen

Körkort? Skitkul! Den store sonen här i Storskogen pysslar med sitt fn. Frågan är bara vad vi jag och Lill-Inga ska göra av all fritid när vi inte behöver skjutsa överallt.

Sen kan du pusha Peter till att skruva ihop Mussen så du har något ståndsmässigt att glida i. ;-)

2009-02-18 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0