Nostalgin flödar

Ja det gör den, iaf från min kära pappas håll!

I bilen på väg till stallet imorse:
P: Vet du, igår låg jag och tänkte lite och när du föddes var jag ju bara tio år äldre än vad du är nu!
B: Ja det är rätt sjukt..
P: Och mamma hon var ju 3 år äldre då hon väntade dig.

Senare vid frukosten:
P: Tänk när vi bodde i Åsliden , du var bara ett och ett halvt år och skulle till dagmamman. Iréne hon började sju och jag halv åtta så det var jag som fick köra dig. Och så fort jag började plocka fram ytterkläderna så blev du genast jätte kelsjuk och ville bara kramas hela tiden så du slapp ta på dig kläderna:)
B: Haha ja jag kanske var en liten apa? :P

Nu har jag precis kommit in från en morgonprommis med Jesse. Vi gick runt sjön och trots -11 och bajspåsar hit och dit så var det riktigt skönt och mysigt:)

Kommentarer
Postat av: josefin

nån som kanske vill ha barnbarn ;)

2009-02-10 @ 09:12:25
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Mami

Ha,ha... Det lät ju riktigt mysigt med nostalgin...

Jag kan hjälpa till lite med minnet... Pappa klädde oftast på dig och helt rätt - du var sååå trött och kurade ihop dig i hans famn, somnade på hans axel när han skulle klä dig och du tyckte nog att det var mysigt och han med. MEN det var jag som lämnade dig hos dagmamman och helt riktigt så började jag kl. 700 och vi tog upp dig kl. 06.00 och jag lämnade dig kl. 6:30.... Jag minns att det var hemskt och du grät från början varje gång och då kom vår underbara dagmamma Marie på att du fick tända lampan till deras undulat och vips så var du glad igen.... Puss & kram, mamma

2009-02-10 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0