Min Allsvinn

Okey jag är alldeles för trött och borde verkligen gå och lägga mig, men tankarna susar runt i skallen och det gör mig galen. Tänk om det verkligen är nått FEL på Allsvinn. Veterinären nämnde nått om tumör idag och det har satt sig i mitt huvud. Och som pappa sa; Om dom inte skulle hitta nånting då? Är det verkligen rätt att låta han gå med besväret?

Idag var det tom värre än vad det nånsin varit förr. Innan vi lastade för att åka till sä så ställde jag upp honom på gången. Då stod han helt stilla, inte minsta tecken på skakning. Han såg så otroligt nöjd och glad ut! Jag började nästan undra om det hade gett sig bara för att vi skulle kolla upp det.
Men då vi hade kommit ner till banan så satte det igång, huvudet kastade åt alla håll och kanter, nosen gnuggades mot väggen och han stod även och kliade nosryggen mot frambenet. Man kan tom se i ögonen på honom då det sätter igång. Han får samma blick som då han precis hade kommit hem från Östersund. Helt tom. Som att han sålt smöret och tappat pengarna..

Jag hoppas på att blodprovet ska visa nått imorn, bara det inte är nått farligt. Men om vi bara kunde få veta vad det är som händer..

Älskade lilla vän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0