Klänningen har en förbannelse över sig!

Har varit i stallet och tagit en lång promenad med Jesse. Då jag kommer hem igen så tänkte jag att jag skulle försöka fixa klänningen. Den har hängt i hallen på tork. Med min vanliga jävla skit tur så har den rasat ner på golvet tillsammans med Peters jacka, som tydligen har varit på nån efterfest då den luktar satan! Ni vet in grodd sur cigarettrök? Precis så luktar min klänning nu efter att ha legat under Peters jacka. KUL! RIKTIGTJÄVLAKUKCPKUL!!

Den hänger ute nu iaf, men chansen att den kommer bli helt luktfri är ju inte stor. Den där klänningen har en förbannelse över sig !

Snart skiter jag i det här och kör på det jag kan bäst: MJUKISBYXOR!
Jag tror det kan bli riktigt snyggt tillsammans med lösögonfransarna..

Kommentarer
Postat av: storskogen

Life's a bitch, and then you die...

2009-02-07 @ 11:09:11
Postat av: Anonym

vilken otur lilla dockan!

2009-02-07 @ 20:43:19
URL: http://isas.devote.se
Postat av: Josefin

Finns det inga bilder/uppd från galan? :)

2009-02-09 @ 08:52:38
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0