Kiiiiiiiiisen

"jag vände mig om för att ta en ny vedklabbe att kasta på kärringen, men då i ögonvrån såg jag hur hon kom till attack så jag vänder mig om och" ... slår och klöser väggen bredvid mig, vaknar av ljudet.

Trevligt uppvaknande va? Kunde inte göra nått annat än att skratta åt mig själv:P

Igår var jag, mamma och björn på handledar utbildningen för körkortet. Sen spenderades kvällen framför Lipstick jungle och sen en dokumentär: "Sanningen om size zero", mycket intressant!

Nu har jag precis duschat, ska ner till stan sen för en träff på UH där anställningskontraktet ska skrivas under! Sen tror jag att jag ska ta en sväng till solariumet, sen klockan fyra är det teori på bårmans igen..

Imorn ska jag till sjukhuset, får hoppas att dom kommer fram till nått vettigt!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fan vad bruuun du var är?!

2009-02-24 @ 19:10:28
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0