Imorgon ska jag:

x gå till Arbetsförmedlingen och få aktivitetsstödspapperet på skrivet så jag får pengar nästa månad
x Hämta ett lämplighetsintyg hos polisen
x Kolla upp om jag kan få en tid för synundersökning, kanske kan göra det på en gång?
x Make up store: wonder powder, face mist och en ny puder borste ska inhandlas!
x Strumpbyxor och sånt annat skoj ska också köpas inför galan på lördag

Bäst jag skriver upp detta på en lapp imorgon annars är risken stor att jag glömmer nått!

Igår färgade jag håret till den färgen som jag började med i italien, säger mycket va? hade iaf samma färg ända till i september så är inte så ovant.. känner mig rätt mörk bara, med lite röd/lila inslag haha.

Kvällen spenderades framför en film som heter Seven Pounds med Will Smith. I början fattade jag ingenting! Men ju längre man kom i filmen och ju mer man fattade så blev den bara bättre och bättre. Det hela slutade med att jag satt och storlipade i min ensamhet:P Rekomenderar starkt att ni tittar på den iaf!

 
När jag vaknade upp imorse var jag nästan tvungen att kolla om det låg en slägga nånstans i rummet, för det känns verkligen som att nån slagit mig i skallen inte bara en eller två gånger! Jag som faktiskt tyckte att jag blivit frisk igen. Tji fick jag, halsen värker och bihålorna säger ifrån.
Ringde pappa för att han skulle hämta mig och köra mig till stallet, tänkte rida Kossan. Mne han förbjöd mig och sa att det är bättre jag blir frisk först. Han kanske har rätt i det.. ska snart dit iaf för att ta in allihopa. Ska nog borsta igenom dom ordentligt med. Alltid lika mysigt!


Kommentarer
Postat av: mariaaaa

du kan göra synundersökning på trafikskolan i samband med att du söker lämplighetsintyg, det kan du göra på bårmans, tror att det är billigare än o göra det hos en optiker. =)

2009-02-01 @ 16:52:52
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0