Herrparfym och öl

ja det är beskrivningen på hur det luktar hemma hos pappa just nu. Kom nyss hem från stallet och Peter har haft förfest med en massa av hans kompisar. Så ja, det luktar killförfest här hemma!

Att lasta Hubbe då han skulle till Mathilda var ju en upplevelse det med. J*vla tjurponny! Han är tio år gammal men bara vägra och vägra. Ju argare jag och Maria blev på honom desto roligare verkade han tycka att det var, tills då det hände en grej så både jag och Maria börja skratta, då var det som att han tänkte: "fuck nu ger detta ju inget längre, lika bra att kliva på". Det hela tog ju bara 25 minuter..
Sen gick det hela som en dans, kom till och med uppför alla backar med bil och bur. Sen hur bra vi var på att lyssna efter vägbeskrivningen är en helt annan sak...

Nu ska jag nog göra i ordning lite fika och sen sätta mig framför tvn. Är ju fredag så det lär ju inte finnas nått att se men jag kan ju ge det en chans iaf. Sjukt trist att sitta hemma helt själv en fredag kväll, men ja jag kan ju inte lämna Jesse heller..
Får se fram emot morgon dagen ist! Klockan tolv kommer Zandra hem och ska sätta upp mitt hår och sminka! Sen är det full rulle hela dagen och kvällen!


Nu ska jag terrorisera mongot lite. Ha en bra kväll!
Jag ska göra det bästa av min:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0