funhouse?

vad är det för fel på människor? Om jag kunde så skulle jag slå tills jag inte hade någon ork kvar.

Igår var det shopping dag iaf. Köpte även en ny Redken Anti-snap, så nu ska mitt hår få växa sig långt, långt. Eller ja iaf tills jag får för mig att klippa av det igen.
Blev en fika på Waynes med Maria och vi kom överens om att vi måste söka oss till ett nytt fika ställe. Det kryllade av små ickebefintliga gaymuskelarmar och russin rövar! Så vi får skippa världens godaste is te nästa gång.

Bitte fyller år idag, 54, men ja hon ser ju mycket yngre ut! vissa har det ju bra:)
Så nu är ska snart hela tjocka släkten komma hit och det ska ätas en massa tårta.

Gala på lördag, och nu ser jag fram emot den mer än nånsin. Oscar ska få en dubbeldejt (pimpen). Zandra ska fixa smink och håruppsättning på mig sen ska hon även fixa Marias hår. Kommer bli super bra!
Maria åker på utbildning imorn och är borta till fredag så då ska jag vara rappechaffis, blir kul att sätta sig och köra lite ponny:)



fuck you

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå ovanligt å se mig i snön... =P hehe

2009-02-03 @ 21:29:58
URL: http://biatchen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Anti-snap fungerar hur? :)

2009-02-04 @ 09:51:41
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Josefin

Okey, du vet inget bra medel som gör att håret blir mindre slitet? Funderar på silkesdroppar från Wella? Men de e ju fan ett rån! 400:- för inte ens 0,5 dl! Dyyyra droppar;)

2009-02-04 @ 11:42:30
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0