En femkrona är mer än fyra enkronor

jag ger upp



Idag är det kallt, inte lika kallt som igår men det känns bra mycket värre. Ni vet då det blir sådär rått? uscha och just idag ska jag ut och köra häst så det kommer väl vara ispinnen Bea som kommer hem sen igen..

Jag tror att jag ska byta valet av klänning och skor till galan.

Inatt drömde jag om wången igen. Det var lite som en militärförläggning, men självklart så tog ingen av oss det seriöst. På en lektion satt jag och Josse bara i underkläder och asgarvade hela tiden. Vad betyder en sån dröm liksom?

Jag befann mig även i Bjästa och jag hade två stycken hundar att ta hand om, en MEGA stor dregglande sak och en pytte liten jagvetintevad. Inget koppel hade jag till nån av dom men på nått sätt så lyckades jag hålla i dom båda två.

Sen drömde jag en till grej som inte kan nämnas.


Kommentarer
Postat av: Josefin

vafan bea, drömmer du om mig i bara underkläder? HAHA! Stackars dig, vilken mardröm! Ska kolla upp vad den drömmen kan betyda! Jag återkommer.

2009-02-04 @ 13:49:53
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Josefin

UNDERKLÄDER, se: trevligt meddelande. Få: framgång under dagens lopp. Ta på: du vill ha en ändring i ett kärleksförhållande men saknar själv mod eller styrka att genomföra den. Ta av: kärlek och romantik!



UNDERVISNING: Du drömmer att du sitter på skolbänken eller deltar i någon kurs. Drömmen kan tydas i överförd bemärkelse: du vill ha reda på något du är osäker om. Det kan t. ex. gäller en viss persons förehanvanden när vederbörande "inte har tid" med dig.



HUND: Att drömma om hundar symboliserar ofta våra omedvetna instinkter. "Drömhunden" visar oss antingen tillgivenhet eller fientlighet. Har man en trofast hund som sällskap, är man säkerligen i harmoni med sig själv. Går hunden däremot till anfall mot en tyder det på inre obalans, och det skulle nog inte skada med en smula självrannsakan.



hittade inte såå mkt.

2009-02-04 @ 14:02:54
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0