Ledig = sjuk och dåligt väder

Hela veckan jag jobbade så var det fint väder och jag drömde mig bort mot stranden. Torsdag var sista dagen jag jobbade sen ledig fredag och lördag (förutom inventeringen klockan 04:30 imorse) men jag fick åka hem efter halva arbetsdagen för jag mådde super illa, dog i soffan då jag kom hem sen brakade helvetet själv lös. Urinwaysinfection! Fy fan somnade efter två liter tranbär vid fem på morgonen  och fick gå upp igen vid halv tio för då hade jag tid hos läkaren. Fick penicillin så det var ju skönt iaf, men har dessutom åkt på en dunderförkylning. Så nån strand kan jag ju glömma och vädret är ju dessutom skit det med så... Hela sommaren har snart gått och jag har inte legat i solen en enda gång!? jag som brukar vara pepparkaka...

Får hoppas att det blir fint väder under resan iaf, är det det kan ju vi stanna efter vägen och bada:)

Vi var ett gäng som var ut i onsdags, Harrys blev det:)

kolla vad mitt hår blivit långt!


mimmis:)

Förresten, på måndag så får jag äntligen hämta ut min iPhone!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är skitsnygg i ditt långa hår ! :)

2009-08-02 @ 15:46:30
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0