vilket skämt

Åkte till vårdcentralen där jag fick träffa en somailsk läkare, jag har absolut inget emot invandrare missförstå mig inte nu men det var en katastrof!  Han pratade om allt annat än mitt ben tex min rygg och att jag skulle träna nått muskelfäste i knäna. Sen då han började googla så fick jag nog. Då jag kom ut därifrån kände jag mig helt vilsen och mamma var ett lika stort frågetecken så sen for vi till akuten efter att jag varit på jobbet en snabbis för att prata med Malin. Där fick jag en jätte gullig läkare och hon skulle fixa en remiss till distriktsläkaren på måndag och då skulle hon försöka få mig att rötgas med. Eftersom att det är precis samma som det förra gångerna så ville hon inte utsätta mig för hela undersökningen vilket jag var jävligt tacksam över för det är inte kul direkt..

Har tröst handlat en Loka fläder, små ostar och hår färg. Så om jag orkar sen så ska jag ta tag i mina ögonbryn och färga håret:)

Zandra, Fanny, Elina och Linnea sitter här hos oss och förfestar, dösnygga som vanligt och jag sitter här i en förstor kofta helt sliten, depp depp:P

Benet känns helt trött. 

Kommentarer
Postat av: Mami...

Asså klagar du på min gamla urtvättade, slitna kofta va???? ; ) Puss på dig min söta tjej och hoppas det vänder ....Kram , mamma

2009-04-24 @ 21:39:11
Postat av: Josefin

Googla?! Jag tror jag ks abli läkare!

2009-04-25 @ 07:44:56
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0