underbaringar

jag har underbara vänner och underbara familjer, sådeså:) På torsdag så firade vi min födelsedag med familjerna hos mamma, dte var riktigt mysigt sen efter det så for jag ner till hotell focus och förfestade med allt galet gbg folk och några från vårt BK med. Hade sjukt roligt hela kvällen och vi tog över hela dansgolvet sen på krogen;)
Kom hem från efterfesten klockan 6 på morgonen haha...

Sen igår så hade jag och Elina gemensam förfest eftersom att hon fyllde 18 igår, kom rätt mycket folk och jag hade iaf jätte kul! Sen vidare på plattan där vi träffade en massa gbg folk med:)
Kom hem runt fyra, slutade dricka rätt tidigt men skulle upp klockan 6 så var rätt tungt att jobba åtta timmar efter att ha sovit enbart 6 timmar på två dygn:P

Har fått massa fina saker:

Pengar av familjen:)
Skor, presentkort och Nelly trosor av oscar:)
Flaska vin av stenungsundarna:)
Söta skor och armband av Zandra, Fanny, Peter och Björn:)
Sen mest otippade var från Maria och Anna, en VATTENPIPA;) Så nu måste jag bara lära mig det dära haha
och jag får inte glömma att jag fick ett påskägg fullt med kondomer av Ludde:P

Bilder ska jag försöka lägga in sen då jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0