shopaholic...

ja nu har det börjats.. vansinnet alltså. Jag har precis beställt en dataväska. För 1000 kronor! Snacka om onödigt, men jag ville ha en fin:) inte en tråkig svart ful och vanlig! Så då fick det bli så och den kan jag ju ha hur länge som helst, inte som att jag slängt bort pengarna på nått som kommer ta slut efter nån månad eller så. (Hör hur jag håller på att försöka övertyga mig själv)

Det blev en promenad, riktigt skönt var de. Bara jag får tag på mina skor så ska jag komma igång med springandet med, Beach 2009 here I come! Eller inte, kommer sluta som de där kedje smset jag och Maria pratade om igår. Sitta hemma och äta kakor då alla andra tränar inför sommaren..
Nä seriöst skulle vara skönt att komma igång lite, sen så ska jag ju börja simma med så blir bra:)

Som sagt så ha jag mitt första AL pass imorn... GAAAAH!!

ååh (:

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: veronica

vad är AL??

2009-04-23 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0