Oscar fyller 20 idag:)

Idag har de varit en härlig dag!
Fast började med att jag försov mig, skulle möta Jocke på stan klockan elva.. klovkan tio vaknar jag av att det ringer som tur är för då har jag tydligen legat på telefonen och alarmet hade gått var tionde minut i en och en halv timme:P Så tack för väckningen:)

Stressade som en idiot med att duscha och få lite ordningen på mig och jag hann faktiskt till stan före Jocke:P Mötte sen upp Gabbie och Rebecca, köpte ett par skor, volumaster och sen gick vi på UH och fikade. Sen hade tiden plötsligt gått jätte fort och det var dags för Rebecca att hoppa på bussen ner till sundsvall för att sedan åka vidare till göteborg:( Bara Gabbie kvar nu men hon åker också om en vecka, trist! 
Iaf så kramade vi om henne en extra gång sen gick vi till jobbet för att hämta lite grejer till Oscars present:P Orkar inte ens berätta vad det var fördet är ingen som kommer fatta ändå.. Kul blev det iaf!
Tårta och skitsnack blev det hos oscar, var riktigt trevligt:)

Imorn ska vi bowla, det blir jag, Jocke, Oscar, Gabbie och Sofia:) kan ha missat nån..
Sista april så blir det par middag här hos mig och Zandra, kul då man själv är singel:P Men åker nog vidare efter ett tag.
Relaxen på lördag- längtar!

Jobbar öppning imorn så då får jag inte försova mig!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och Johans bror ;)

2009-04-27 @ 22:31:52
URL: http://sofiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0