Ny dag, nya tag!

Idag mår jag lite bättre :) Synd bara att jag ska vakna så förbannat tidigt jämt så nu kommer jag måsta sitta och vänta på att klockan ska gå så man kan börja göra sig i ordning för stan.
Sen är det ju ett underbart väder med så jag planerar att sätta mig på altanen och sola lite sen:)

Kanske man ska fixa med alla kvitton så jag får tillbaka mina pengar! Bra där kom tidsfördrivet:)

Fick trista nyheter igår om att ingen skulle med på Elitloppet.. men har hört runt lite och ett av rummen kommer jag fylla upp med en Tapper och en Maria:) Det andra kanske jag ger till Jessica och Boden. Om det inte är nån annan som har lust att åka?

Har räknat lite och kommit fram till att jag kommer att få en jäkligt fet första lön;D tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0