Money honey



jag gillar musiken vi har på jobbet! denna funkar jätte bra att skaka rumpan till samtidigt som man gör burgarna;)

Planer:

Torsdag: Fyller år. Jobbar till 16 sen ska vi till mamma och Göran för att äta en massa gott. Efter det ska jag ut med dårarna på jobbet!

Fredag: Bakis? Blir iaf fest hemma hos pappa. Elina ochjag har gemensam fest då hon också fyller år:) Kommer nog bli jätte mycket folk ! Sen utgång runt 23, kommer bli grymt kul, göteborgarna ska också med;)

Ikväll var jag faktiskt på trav! Tack maria som påminnde mig. Har verkligen saknat att stå där och frysa, och det är sant. Troll Elden startade och var helt överlägsen, underbara häst!

Oscar var även med, och innan vi for till sä så kom han med en jätte fin ros, vi har nu varit tillsammans i tre månader och en dag:P

Nu ska jag sova, ska ju upp tidigt imorn igen. Skönt att jobba 8-16, då får man lite fritid på kvällen. Imorn planerar jag att sola efter jobbet:P

Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0