klädproblem..

Blev en lite jobbig dag på jobbet idag. Vaknade med huvudvärk och nu fjorton timmar senare så har de fortfarande inte gått över utan blivit värre. Men det är väl förkylningen.. Halsen gör fortfarande ont med ju.

Annars så har dagen varit bra, kom till jobbet 8. Camilla kommer och frågar om jag inte kollade schemat igår.. Det visade sig att jag inte började förrän 17. Men det blev ändrat efter jag hade slutat så hur lätt var det att veta liksom.. Så jag tog Jockes pass så fick han ta mitt.

Igår kom jag på att jag inte har nått att ha på mig på fredag, kollade runt lite på Nelly men hittade inget alls, plus att dom inte verkar gilla mig för jag får ju alltid restnoterat;O
Så kikade in lite på Style by stars och hittade en söt klänning där så nu hoppas jag på att jag hinner få den bara. Fick ett mail idag om att den var skickad så det bör ju gå bra tycker jag:) Bara ett problem, jag har inga skor...


Kommentarer
Postat av: isabel

det var ju den jag ville beställa tills nyår, kommer du ihåg? :)

2009-04-07 @ 22:33:46
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0