Goingar :)

Underbar dag på jobbet, hade AL pass och allt funkade super:)

Sen nu ikväll så mötte jag upp de andra på UH och alla fikade, fast jag glömde som bort de. Var alldeles för trött:P Sen bar det iväg upp till bowlingen!

Team Burger King mot eh ja vad blir de? Vi säger Team vännerna:P

Jag och Gabbievar rätt jämn dåliga, fast hon fick nått ryck mot slutet och spelade riktigt bra, speciell stil hade hon iaf;) Sen blev jag ju mobbad för hur jag spelade som vanligt, tar världens sats sen tvärnit och iväg med klotet haha..
Jocke och Oscar var rätt duktiga, Jocke vann tom! Men Oscar tjej Osfia var riktigt bra hon med!

Nu ha rjag precis kommit hem, ska hänga upp min jobb skjorta så den hinner bli torr till imorn sen blir det sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0