Dålig dag..

jobbade hela dagen idag med feber. Tänkte först sjukanmäla mig imorse då jag vaknade men kände att eftersom jag har utbildning så är det dumt.. och Camilla åker hem till norge imorn så.
Så har slitit som ett djur idag men känns som att jag inte fått nånting gjort alls. Dessutom har det varit hur mycket folk som helst hela dagen.
Hade även personalmöte, fick ett påskägg:)

Slutade jobba klockan 18, satte mig i torrvarulagret med Camilla och åt en cupcake med glass sen åkte jag hem. Känner att jag kommer sakna henne! Ska förbi imorn på min lediga dag och säga hej då till henne och Emelie:(

Då jag väl kom hem nu för ett tag sen så blev jag genast på dåligt humör, bara irriterad på allt vad alla säger, speciellt lillebror.

Jag känner att ena halvan av mitt liv är lite uttråkat. Misslyckat kanske tom.
Hästarna finns det knappt nån tid för alls nu, men blir väl bättre då det väl lugnat ner sig på jobbet. Jag saknar dom så himla mycket..
Sen vill jag ha lite spänning i tillvaron med, oj vilken klyscha..

Och alla vänner då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0