:D

åhhhh jag blir helt pirrig bara jag tänker på det! Fick bra nyheter idag om jag säger så:) Ungefär så här lät det:

En av norskorna som är hos oss i uppstartningsteamet kommer fram till mig:
- Bea, Malin och Ralf vill prata med dig på kontoret ( detta är alltså min chef och norgechefen..)
- Va? vad har jag gjort nu då tänkte jag och fick världens klump i magen..
-Ja dom vill att du går dit så fort du kan!

Så jag går dit..
B: Hello, är det nu jag ska vara rädd eller? säger jag lite skämtsamt
M: Nej nej verkligen inte (världens leende) Du kommer ihåg att jag var på dig i början om att du skulle vara arbetsledare va? Hur känner du inför det nu?
B: Ja asså jag vet inte, Självklart är det ett mål jag har men jag vet inte om jag är riktigt redo för det nu..
M: Vi har iaf funderat lite och vi vill jätte gärna att du börjar att utbildas till det nu de kommande veckorna då dom från norge är här som kan lära dig så otroligt mycket!
R: Ja, och du ska veta att du är otroligt omtyckt. Du har fått jätte bra kritik från alla i mitt team.
M: Alla tycker att du är en jätte positiv och duktig tjej!

Sedan fick jag lite info om hur det hela skulle gå till

Men GISSA om jag hade hakan nere vid fotknölarna! Ni anar inte hur bra det kändes att få höra så bra kritik, jag verkligen växte:)

Nu ska jag sova, börjar ju jobba klockan 11 imorn igen:P

Kommentarer
Postat av: storskogen

Grattis. Lätt att dominera när man är bäst;-)

2009-04-05 @ 00:46:31
Postat av: Josefin

Grattis Bea! :) Vad det nu innebär ;) :)

2009-04-05 @ 08:20:41
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Maria

Som om du inte visste att du var bäst! och positiv, det är väl lite av våran grej?? :P

2009-04-05 @ 09:36:57
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Mami

Grattis gumman !

Jag säger inget mer.... : )

2009-04-05 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0