Calumettemarit

vet inte hur jag kom in på de, men började tänka på då jag var och jobbade hos Joakim Lövgren, två av hästarna var tyskar och stora som HUS, men endast två år. Så man tyckte alltid att det var så fel då dom blev rädd för minsta lilla vattenpö eller fågel.. Iaf så hette dom Calumet och Courling. Dom såg dessutom exakt likadana ut med exakt samma täcken, grimmor mm..

Som sagt vet inte hur jag började tänka på de..

Jesse ligger och sover på min fot, snarkar, rycker och FISER! äckelhund:P
Snart ska jag lägga mig och sova en stund igen, klev upp halv sju och åkte till hästarna så efter det blev man ju pigg:) men dröjer ca 22 timmar tills jag kommer hem från jobbet i natt och får sova igen!

Vid tolv ska jag möta upp Jocke, AL möte klockan 16 och sedan sushi med Gabbie och killarna. Klockan 20 - JOBB!


Idag ska jag ringa till Tapper, var visst nån hon kände som ville sjunga för mig? :S :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0