Bill, Bull och... Bleffan!

Oj vilken dag det blev igår! Yrade runt på stan med Jocke som hittade jeans, t-shirt, skor och en hatt. Summan för dessa fyra saker blev ca 2500 kr. Han skyller på att dte var mitt fel att han lyckades köpa så  dyra saker för det hade han minsann aldrig gjort innan:P Snyggt blev det iaf!

Sen gick vi ner till jobbet runt tre då vi inte hade nått vettigare för oss tills mitt möte skulle börja. Men vi blev iväg skickade av Malin upp till Microshop för att köpa grejer till skrivaren så då gick tiden fort sen.
AL mötet höll väl på en kvart sen började vi gå mot Mata mig, borta på sjögatan fem. Vi var sju stycken som gick för att äta. Då vi kom dit halv sex så fick vi veta att dom inte kunde ta beställningar förrän 6 så vi satte oss med varsin dricka för att kolla in menyn.
Redan då vi hade börjat gå så ringde en från jobbet och frågade om nån kunde börja jobba tidigare för de började skita sig borta på jobbet. Men eftersom vi var så långt borta så skulle dom ringa nån annan..
Sen när vi väl satt och kikade lite på menyn och snackade skit så ringer det på Gabbies mobil och då är det verkligen kaos och vi får veta att en har svimmat och ska skickas iväg med ambulans för personen vaknar inte! Oscar och Jocke börjar springa mot jobbet för dom behövdes först. Sen ringer vi andra upp och säger att vi kommer med.
Så vi fick svepa våran cola och vinka hej då till den " efterlängtade" sushin. Tar världens segaste taxi till jobbet där det börjar bli mindre folk men OJ sånt kaos!  Efter två timmar så började det bli lite ordning igen så då åkte Gabbie, Oscar och Stina iväg och köpte suschi till oss alla iaf:) Satt inne i personalrummet med våra "nybörjarsuchis" och försökte fatta vad det var vi stoppade i oss medans Gabbie som ÄLSKAR maten fick sig ett gott skratt åt oss puckade norrlänningar! Men jag ska faktiskt erkänna att jag tycker det var jätte gott!

Resten av kvällen gick sjukt snabbt, ALLA som jobbade var helt sjuka i huvudet, nått konstigt måste det vara i sushi iaf.. Dessutom så var jag ensam tjej med alla killar som alltid roar sig med att mobba mig lite extra:P Malin var iofs där, men även hon var helt galen igår så ja, kvällen gick fort kort sagt:P än fast vi inte var hemma förrän efter 06..

Vaknade nyss av klockan som jag hade ställt på 13 för att inte sova bort hela dagen.. går ner och det är helt tyst i hela huset, inte ens Jesse lever om:S Alla datorer står på som att nån nyss suttit vi dom emn inte en käft hemma. Så ringer pappa och då är han och Björn och tvättar bilen, Bitte och Zandra är barnvakt i Bjästa och Peter jobbar...

Ikväll ska vi alla på middag hos Isa:) sen börja jag jobba klockan 20 igen:)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0