Beautiful and dirty rich

Pappa har beställt en ny stationär dator och då ska Björn få köpa den som jag har haft som min och jag ska få ta pappas sprillans nya laptop för halva priset som han köpte den för! det blir super!

Roligast idag var nog pappa ändå: "Men Bea, förstår du inte att det SPÖKAR där!?"
Jag skratta så jag fick ännu mer ont i revbenen...

Börjar jobba klockan 11 imorn så blir skönt med sovmorgon:) Sen tror jag att jag var ledig i övermorgon. Jobbar iaf nu natt premiär helgen, kommer nog bli lite jobbigt att jobba till halv fem på morgonen. MEN vi är ju bästa folket där så kommer nog bli kul:) och jag ska ju gå som AL med Marcus så det blir nog kanon! Dessutom får man ju inte glömma all ob ;)

Hade jag inte varit så jäkla förkyld och haft hosta hade jag varit ute och sprungit nu, vårspringkänslorna börjar titta fram!

Kommentarer
Postat av: Josefin

vafan har ni för super avtal på bugerking? själv får man 18 :- extra under obtimmarna..FUSK!

2009-04-14 @ 20:49:43
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0