Sssssch!!!

usch, sovit som en stock men ändå alldeles för trött, och hade svårt att somna igår med.. när man kommer på sig själv med att ha vridit sig tre varv medurs när man försöker sova ha man legat där ett tag..

Så man kan väl säga att jag nästan försov mig lite.. väntar på att pappa ska komma tillbaka och hämta mig nu sen ska jag till solänget.. resten av dagen känns mest bara jobbig just nu, men de är väl för att jag är nyvaken och halv grinig.. att vädret är grått och trist gör saken inte nå roligare...

Hunden skäller hela tiden och driver mig till vansinne! skulle vilja kasta en sko eller nått på han, men så får man ju nte göra.. inte hans fel att enda sättet att uttrycka sig på för han är att gallskrika....... tur han är snäll och mysig annars.



nä nu ska jag sticka, så man får börja på den här grå dagen nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0