Madonna

Klockan 5 imorse vaknade jag av nån anledning, vet inte varför..
klockan tio över 5 stormar Zandra naken in i mitt rum med telefonen i högsta hugg! Angelica ringde från Madonnas konsert i New York och vi kunde höra bådas våran favorit Give it to me. Då insåg jag att de var ju den 6 oktober där nu och även jag skulle ha varit och sett Madonna just då.

Sen var det omöjligt att somna om, tankarna började snurra och kunde inte sluta tänka på vad som hände nere i Stockholm på ambassaden. Jag mår så sjukt dåligt då jag tänker på det! Så efter att ha legat med ångest i en 45 minuter gick jag ner och gjorde en kopp te..

Nu är klockan 07:48 och jag börjar fundera på att gå och lägga mig igen, känner hur huvudvärken kommer krypande. Eller så klär jag på mig och far ut och springer för ångesten kommer nog tillbaka om jag lägger mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0