Vilken spännande dag..

Eller?Jo föresten vi blev ju attackerade av några små snorungar som satt under själevads bron och kastade snöbollar på bilarna som körde förbi. Jag undrar vad som hade varit mest spännande för dom: att träffa bilarna eller att rasa ner i ån?
Det är nu man börjar känna sig gammal, blir upprörd av en sådan sak. Men det hör väl till skulle jag tro, kan ju inte tycka att allt dumt är kul längre.

Annars så åkte vi till Kickis och köpte mer hästskor, Allsvinn skos imorn btw! Och Ko i början av nästa vecka, sen blir det till att träna på igen, känns bra. Slipper både jag och hästarna bli så rastlösa och griniga. Och Maria såklart.

Kom hem vid halv tolv, såg på några trista tv program sen gick jag och la mig, kan lika gärna sova bort tiden..

Sen vid tre till stallet igen, till mina älskade mongohästar och katthund

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

men sååå mysigt:D

2008-11-19 @ 17:14:19
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0