Oj oj oj..

Denna helgen har varit helt galen crazy vilket bilderna nedan kanske redan visat lite iaf. Blev ju kanske inte riktigt som allt var tänkt men jag och Maria har lyckats roat oss väldigt bra på egen hand!

Fredag hade vi ju tjejkväll hos mamma och mamma var en super kock som lagade världens godaste mat! Kattis kom också och förgyllde:)

Igår var vi på ponnytravgalan haha.. mkt nya ansikten som kommit till där sen jag själv slutade! Men de var trevligt och jag åt så jag nästan sprack:)

Efter det så blev det fest hos Anna Brandelli:) Jag hade faktiskt riktigt riktigt kul där jag och Maria satt på golvet och skrek för fulla muggar till musiken, sen om det var så uppskattat från dom i soffan vet jag inte, men vi försökte ju liva upp stämningen iaf;) Blev dessutom lite Sexy posing in the snow:P

Även Yoggi kom dit mot slutet, haha stackarn måste ju tro att jag och Maria är helt vrickade.. men de bjuder vi på:D
Sen var han jätte snäll och körde hem oss, kom hem vid halv fem tror jag.. Sen upp halv åtta till hästarna som vanligt imorse.. Men det gick bra:)

We're chinese and we know it, don't know why you wanna blow it! We need a man who likes it rough... ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

tappa dricksuge efter tacosen ju :P

2008-11-16 @ 16:17:58
URL: http://johannann.blogg.se/
Postat av: Johanna

vars är självaste blondinbella wannaben då? ;)

2008-11-16 @ 23:07:09
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0