Ni killar har det så j*vla bra!

Om ni bara visste..

Ute snöar det men jag sitter inne och håller på att bli tokig, snart hänger jag mig. Mensvärken tar seriöst snart kål på mig och inga tabletter verkar hjälpa. Har aldrig haft så här ont och är väldigt nära till tårarna nu..
Nån som vill byta kanske?

Jag hoppas att det har gått över tills ikväll, för detta ska bli världens bästa kväll på länge. Speciellt nu efter allt som har hänt mina kära de senaste dagarna.

    
                                                Mina supertabletter från                                          
                                                frankrike är slut

Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

vi har det underbart! skulle inte vilja vara utan dig, aldrig igen! tack bea, du är min stöttepelare!

2008-11-15 @ 12:37:03
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0