När ska jag lära mig?

Imorse då jag vaknade var jag närmast självmordsbenägen, okey inte bokstavligt kanske men. Kom hem halv tre i natt efter att vi varit hos John John och tittat på film. Det hela slutade med att jag somnade på Oscar och john somnade på mig! Bra filmkväll:P kycklingvingarna var goda, men paltkomat gjorde ju knappast så att jag blev mindre trött..
Oscar väckte mig tillslut iaf och sen var han snäll och körde hem mig. Sen kunde jag INTE sova!
Tankarna började snurra riktigt sådär irreterande och jag kunde inte riktigt vifta bort dom heller.. somnade kanske vid tre.

Så när pappa ringde klockan halv sju å sa att han snart skulle plocka upp mig kunde jag ha skjutit mig själv haha men jag får skylla mig själv!
Kom till stallet, slängde ner hö. Fick ett sms av Muräna att Tova mysigt nog hade spytt i hela sängen så jag tog ut Hubbe och Mongorappe med..

Idag är det äntligen dags för en tur med hästarna igen!

Nu ska jag gå och lägga mig en stund så jag orkar med kvällen med the bruds, Bye


Wången travkadrilj, Scandinavium 2008:) usch vad jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0