Mys morgon:)

Idag har jag haft bästa morgonen på länge! Gjorde klart allt i stallet sedan hämtade jag in Korbesta och red en motionstur, det snöade sådär jätte mysigt (gör det nu med men då var det fortfarande lite mörkt ute) och jag hade helt glömt bort hur rolig den där hästen faktiskt är! Älskade, älskade kossa mu:)
Efter ridturen skulle jag äta min frukost som bestod av två clementiner, men det slutade med att Korbesta åt upp mer än hälften...

Sedan var det mupp Allsvinns tur och vi tog samma runda som med Ko fast han fick bara skritta. Spåren efter Korbesta hade nästan snöat över igen!
Masserade hans bog och rygg då vi kom in sen släppte jag ut muppisarna igen, där stod Lillipill som en liten snögubbe:)

Så nu har jag kommit hem efter att ha plumsat i snön hela vägen hem, haha bra träning då man klätt på sig som en michelingubbe! Tacka vet jag Wångenkläderna..

Huvudvärken har precis slagit till igen, så får se om jag orkar fara med Maria till stan eller om jag bara ska lägga mig i sängen..

Korbesta

Allsvinn


Marine Lill

Kommentarer
Postat av: Mamma

snyggmuppar allihopa! Kramis, mamma

2008-11-27 @ 21:48:55
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0