lololoooo

Film med oscar igår. En var allt vi hann med sen ringde John och ville att vi skulle komma till Fredrik, sen skulle vi visst med till Harrys då dom skulle käka..

Sjuka människor:)

Oscar körde hem mig strax inna elva då jag höll på att somna, och tur var det då jag ändå var ett lik imorse då jag skulle till hästarna...

Dom får dessutom ledigt idag. Jag känner mig som en påse rutten potatis idag, hela kroppen värker..
Och som jag sagt förr. Jag hatar att  vara hemma. Bara längtar efter att få åka till stallet igen..

Känns skönt att jag och Maria verkligen har hittat tillbaka till varandra igen iaf!

Kommentarer
Postat av: mimmmiii ;D

det är helt underbart! :D

2008-11-05 @ 15:31:45
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0