Inte som planerat..

Gav ju inte direkt något att göra en "att göra" lista. Blev ingen stad. Det enda som blir som riktigt planerat med tid och allt är ju kursen..

Allsvinn skötte sig jätte bra iaf, jag trodde han skulle bråka men icke sa nicke! Korbesta får sina vintershoes på måndag klockan ett. SKÖÖNT!

Hur kallt har de varit idag? Ca tre minus skulle jag tro.
Under tiden Allsvinn blev skodd var jag endast inne i stallet, hade min fodrade läderhandskar på mig hela tiden och ändå frös jag om fingrarna så att topparna blev blå och de domnade bort. Kul, hur ska de bli då de faktiskt blir kallt?? Straffet för att man inte klätt på sig ordentligt förr, men hur enkelt är de alla gånger då man håller på med travhästar under vintertid? Ni som suttit där i vagnen då det är riktigt kallt vet vad jag menar..


ingen snö.. en motionstur med min passhäst Morgan som jag hade på
skolan då jag gick i tvåan.. Även maria var med i vagnen då faktiskt

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

I was driviiiing! :D wiiie

2008-11-20 @ 21:10:13
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0