GALNA HÄSTAR!

Ja idag var det ju dags att fara ut med hästarna för första gången sen snön kom, och ja vi fick ju oss en uppfriskande tur det är en sak som är säker:P

Vi skrittade en bra bit sen skulle vi trava tillbaka och de första 50 metrarna gick det lungt och fint, sedan blev dom lite väl pigga och Allsvinn klippte iväg i världens j*vla trav! HAHA jag kunde inte sluta skratta och varje gång jag fick han lite lugnare kom Maria på en gaalen Kossa i världens galopp så då blev han bara ännu hetare:P Tillslut galopperade även han och jag kunde fortfarande inte sluta skratta åt honom! FORT gick det men som tur är så är han snäll, man känner ju att han är kontrollerbar iaf:) Min buspelle!
När vi väl fick stopp på the crazy horses så blev dom hur lungna som helst igen, ja förutom Kossan som alltid kör på sin skritt/trav.. 

Kossan var rätt svettig efteråt. Allsvinn den jäveln som hade kutat som en dåre drog inte ens en suck! apa! inte ens svettig under sadeln, den hästen blir ju aldrig trött..

Nu ska jag hoppa i duschen sen fixa mig, min svetthjälmfrilla är nog inte så het ikväll skulle jag tro ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

HAHA! :D

2008-11-21 @ 16:37:58
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0