Fars dag

Så grattis till alla pappor. Själv är jag en dålig dotter som inte haft råd med nån present.. Men men jag får hoppas att min kära far vet att jag tycker om honom iaf.

Ska snart ta en taxi till kroksta från mamma, då hon inte är riktigt pigg idag.
Maria var snäll och hämtade mig imorse då jag skulle till stallet, jätte snällt tack tack och hon skjutsade även hem mig.

När jag kom hem så gjorde jag två mackor med räksallad och skinka sen satte jag igång en film.. sen blev de slö time..

Ska till farmor och farfar idag, mysigt:) Kommer rulla därifrån då farmor alltid gör mat till en hel armé + fika och tårta, men man måste ju unna sig lite nån gång:)

Tack för igår Maria och Jonte:)


Kommentarer
Postat av: mimmiiii

Klart jag ställer upp och det var inga problem!

Tack själv för igår:D

2008-11-09 @ 16:33:22
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0