Emelie Tapper

Om de är någon jag saknar så är de min Tapper.. sitter och skriver med henne nu, och hon verka inte må så bra:(
Jag saknar henne verkligen. Jag saknar henne så det gör ont.
Sista gången jag såg henne låg vi ihop klistrade i hennes säng och grinade. Jag har aldrig gråtit så hysteriskt som den kvällen då jag skulle säga hej då till henne, jag kunde knappt få fram ett ord. Bara hulkade och hulkade. Fan jag börjar nästan grina nu bara jag tänker på de.
Nu är det snart 6!!! månader sedan den kvällen var.. Hur kan tiden gått så fort?

jag har fortfarande inte tvättat spegeln

              

Kommentarer
Postat av: vandrande klitoris

jag älskar dig gumman.. nu e det fan evigheter sen vi sågs... <3

2011-08-14 @ 22:55:07
URL: http://emelietapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0