"Du vill till IKEA?"

Så löd smset jag fick av maria då jag höll på att fixa stallet imorse, och självklart ville jag hänga med dit! Runt tio lämnade vi övik.. klockan ett kom vi fram. Vad som hände där under de tre timmarna vet bara jag och Maria haha... Men vi kom ju fram tillslut iaf!
Det blev en massa handlande och jag tror att Maria och Jonte kommer få det toppen fint i sin lägenhet, nu ska ju allt monteras bara;)

Har varit en riktigt rolig dag iaf, som alltid då jag är med Muräna!

Lite bilder från dagens utflykt..

Cola med sexy santaa


Alla är vi rädda för Sandöbron...


Sexy driver


Sängen vi hade tänkt köpa till Oscar


Shoppaholic;)


Jag och mina vänner bävrarna


En snygg mössa som vi fyndade, sen att den är för 5 åringar gör väl inget..


En massa, massa grejer blev det, och tur är väl de för annars kommer jag och
Yoggi inte kunna bygga våran två vånings låda:P

Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

pengar pengar, de är till för att spenderas! Och nu har yoggi o du snart ett våningshus i vår lägenhet;D

2008-11-17 @ 19:50:07
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

ÅÅÅvad då roligt :)

2008-11-18 @ 09:50:15
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0