Det blåser lite

Rättare sagt ganska mycket, då jag kom hem från stallet låg en bit av grannens tak på våran gård. Håller tummarna på att det ska ge sig snart då vi ska ut och rida i eftermiddag.
Kossan skos ju idag med, så jag ska försöka slänga i mig nån mat sen försöka få ordning på mig själv.. måste klä mig varmt!

Jag kom hem åtta sen gick jag och la mig, huvudvärk verkar vara ett dagligt inslag nuförtiden. Har inte gått över ännu fast jag sovit i tre timmar:S

Idag är det:

En månad till julafton
En månad tills Yoggi fyller år
En månad och fem dagar tills vi packar och åker till Holland!

Jag är less på att de aldrig finns tunnbröd då jag vill ha det

Kommentarer
Postat av: miiimmiiii

fyller yoggi år på julafton ?!

2008-11-24 @ 13:01:22
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Bea

japp det gör han:P

2008-11-24 @ 15:18:05
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0