böjsenor och mobil

Jag har äntligen kunnat börja använda min nya mobil! Men eftersom den är amerikansk så finns de inte svensk ordlista så jag får typ lägga in alla ord haha, men de gör inget nu slipper jag ju min andra rat telefon iaf! Nog för att den har gjort de bra som har hållt så pass bra länge..
Men iaf så om ni tycker jag skriver konstigt så vet ni ju varför.

For som vanligt till stallet imorse, var klara vid halv åtta och då for vi ut och red. Blev en perfekt tur där både jag och maria och hästarna fick ta ut oss sådär lagomt:) mysigt att fara runt i snön iaf!

Allsvinns besök hos kiropraktorn var guld värt! Nu ska jag massera de ställen som behövs varje dag i två veckor sedan kanske tre gånger i veckan. Vem vet, det kanske blir nån ordning på honom med tillslut?

Ikväll blir de nog film med Yoggi Youngster.

BYE!


Haha kolla bilden jag hittade som Angelica hade på mig! den är från förra sommaren:S

Kommentarer
Postat av: madde

Vilken kiropraktiker har du?

2008-11-25 @ 20:50:31
URL: http://maddeolofsson.blogg.se/
Postat av: Kattis

Lika snygg som vanligt!!

2008-11-26 @ 17:27:52
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0