Kalas och ridtur

Min kära kusin fyller 18 idag så vi var där och firade han, massa smörgåstårta, mums:) annars var det väl lika spännande som vanligt..

Sen så åkte jag till utby där jag tappert sadlade på min Korbesta (westernsadel, för tjock för nått annat) och red mot nya äventyr! eller ja var ju inte så jätte dramatiskt... men kul var det! Första gången på ett och ett halvt år hon ens rörde på sig så det tycket hon var kul, och Malin och Maria hängde på med sina hästar med. Haha jag tror dom var lite förvånade över att Kossan var så framåt som hon var än fast hon var så fet. Och ni som känner Korbesta vet ju att hon är rätt bra på att veva med frambenen.. jag trodde hon skulle snubbla över sig själv där ett tag haha!

Så nu gör vi detta till en vana och försöker få bort lite fläsk! sen ska vi ju såklart ha lite kul på vägen:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har blivit utmanad på min blogg, kopiera frågorna och svara på dom i din blogg :)

2008-07-07 @ 09:47:05
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0