Älgmöte

Så då var ridturen avklarad, blev klättring upp till Vitsjön för det var bara den vägen som det fanns lite skugga på iaf..
På vägen hem så genade jag genom en liten stig i skogen mitt emellan travstigen och ridskolan, där inne satt en liten älg och lurade! Allsvinn blev lite skraj där ett tag, men som tur är sticker han aldrig..

Träffade dessutom på en vespa på vägen upp till Vitsjön, INNE i skogen.. haha jag tror att de är en av mina knäppa släktingar faktiskt, vem annars skulle köra runt med en moppe bland träden...


Kommentarer
Postat av: josse

satt älgen ? ;)

2008-07-31 @ 18:34:41
Postat av: bea

ja, klart den gjorde:P på en liten stubbe och jag tror den var i full gång med att sticka en trendig mössa inför vintern:P

2008-07-31 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0