tredje inlägget för idag..

sen får det faktiskt räcka... såå seriös ska man ju inte vara.

Nån ridning blev det inte. På tok för halt nu för att vi skulle våga oss ut. Imorn köper jag super brodd så behöver man inte oroa sig för att nått ska hända förhoppningsvis. Rätt frustrerande var de att sitta där och inse att vi faktiskt inte skulle rida, när jag precis börjat känna mig peppad. Men men man kan ju inte få allt här i världen!

Slipper ju duscha inför Sandras kalas iaf..
Ska dessutom åka och kolla om paketet kommit, att det bara är avin som inte landat i brevlådan ännu. Men först måste Zandra komma hem.. det står i hennes namn.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hmm, nu har det varit upptaget hemma hos din pappa i flera timmar! Å du går ju inte å nå på mobilen! Vill du vara snäll å ringa mig?! Kram!

2008-12-18 @ 20:46:40
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0