Tom i huvudet

De senaste dagarna har det verkligen varit full rulle! Har hjälpt Maria och Jonte att flytta in i lägenheten och en sak är säker: Det blev verkligen hur bra som helst!

Jag bytte namn till "Byggare Bea" och även "Byggare Anna" var med då det var dags att skruva ihop alla Marias nyköpta IKEA och Jysk möbler.
Under vägens gång kom vi fram till att Jysk är skit och IKEA's "sätta-ihop-möbler-beskrivningar-för-femåringar" är guld värda!
Samt att med lite våld så kan man lösa allt...
Jag har fullständigt nött sönder mina knän efter att ha krypit runt på golvet i två dagar, men kul har det varit!

Nu sitter jag här ny duschad efter en heldag hos mina hästar, Allsvinn halvmongo som vanligt, Korbesta "fullt ös, medvetslös" och Lillipill.

En sak som jag känner är lite knepig är att om jag (som igår då jag skulle på Arbetsförmedlingen tidigt på morgonen) inte är i stallet på morgonen och släpper ut mina hästar så får jag världens ångest och skuldkänsla. Som att jag sviker hästarna genom att egoistiskt nog ha nånting annat som jag ska göra. Totalt under hela tiden som jag har haft hästarna hos Maria så har jag varit där varje morgon förutom ca tre mornar. Och ÄNDÅ känns det som att jag skiter i dom:S när jag vet att jag absolut inte gör de... Hjärnspöken tror jag detta kallas..

Nu hade jag tänkt att skriva att jag snart skulle gå och lägga mig, men såg att klockan bara är halv 6 (!) känner mig trött och har nog inte vant mig vid att det faktiskt blir mörkt redan vid tre nu:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0