Lyckorus

Jag är kär i mina hästar:)
Visst, det har jag alltid varit men idag är det lite extra! Kossan TRAVAR, och det snabbt. Jag var helt chockad i förrgår då vi red, men idag! Hon längde på steget och bara flög fram! Inte för att hon dundrar på i trettio tempo men för att vara henne och att hon håller samma tempo som Allsvinn då han ökar är ett stort framsteg!
Allsvinn har också börjat kännas riktigt fin, inte alls lika stressad. Idag var han nästan trög tom:P

Efter vår tur i snön så blev det lite shopping hos Kicki, ett fleecetäcke, Liniment schampo, ridstrumpor och en reflexförbygel. Pappa får en överraskning sen då fakturan kommer men var ju bara nödvändiga saker:)

BRA  DAG HELT ENKELT!
Och Maria är bäst:)

Jag är dessutom sugen på att ta montélicens igen. Känner att konditionen börjar komma på rätt plats och mina knän känns mycket bättre. Även Maria har pratat om detta, iaf gjort en deal med Kossan att om hon lär sig trava så skulle Maria ta licensen med haha!
Skulle jag ta ut min licens (gjorde kursen på skolan) så skulle jag nog göra om allt. Känns ringrostigt och skolans utbildningslopp kanske man inte riktigt ska prata om;)



I världens längsta stigläder gav vi oss ut:P

Kommentarer
Postat av: Mami

He, he i vilket tempo rider du i här ?? ; )

2008-12-16 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0