just like a circus..

Hello! Godmorning! Upp och hoppa!

Jag är pigg idag, klev upp klockan 6 (idiotiskt på en söndag) för pappa skulle till Solberg så halv sju åkte vi till stallet, gjorde det som skulle göras, upptäckte till min stoora glädje att Allsvinn trampat av sig en sko, gav katten mat så han inte skulle dö, svälta, skrika ihjäl sig.
Var hemma klockan 7 igen och gick ut och gick med Jesse sån han fick göra ifrån sig sitt med. Hoppade sedan i duschen, gjorde mig i ordning och nu har jag städat mitt rum. Rätt bra gjort då klockan bara är 9 på morgonen! Men största anledningen till allt detta är ju att vi ska till Bergsåker idag, klockan tio samlas alla på Solänget sen bär det av till Sundsvall.
Stackars Maria verkar ju inte fått sova nått i natt så jag hoppas det ska gå bra för hon att köra iaf.

Kvällen igår spenderade jag med min kära pappa. Vi köpte hem pizza som vi sen åt framför Harry Potter, kan ni tänka er, min PAPPA tittade på HARRY POTTER:P Man slutar aldrig förvånas, men han gick faktiskt då det var 20 minuter kvar av filmen haha..
Somnade till ett tag sen gick jag och la mig i sängen med boken jag fått låna av Oscar. Han hade rätt då ha sa att man fastnar fort, bara igår läste jag hundra sidor..

Nu ska jag äta nånting, tänkte vara extra nyttig idag och äta lite av min pizza som blev över igår med bea på sidan om.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0