JAG ÄR ARG

** Varning för NEGATIVT inlägg**

Nu sitter jag här klockan halv ett på natten, dunderförkyld. Och jag är så sjukt less!
MIN NYA JÄVLA CP TELEFON FUNKAR INTE!!!

Har funkat hur bra som helst. Jag har inte ens använt den i en månad och helt plötsligt så funkar den inte?! VAD har jag gjort för fel det här året egentligen? För om jag nu ska summera detta året så har det mesta faktiskt gått åt skogen. iaf de lite större och viktigare grejerna.

Italien praktiken. Studentkvällen. Hästar. USA (ååååhåhåhåå ångest).

De senaste dagarna har bara varit kaos. Både i mitt huvud och utanför. Min och Marias lugna helg blev nånting helt annat men som tur var så blev det bra tillslut.
Men i mitt huvud har det funnits spöken. Jag har fått knepiga gråt attacker lite nu och då, helt utan anledning. Och det är inte några små snyftningar utan vi snackar hysteriska krokodiltårar som aldrig vill ta slut:S

Och ja, nu har min telefon slutat fungera. Jag är sjuk. Är förvånad över att jag inte börjat böla ännu.


ÅHHHHHHHH!!!

Kommentarer
Postat av: mariaaaaa

hormonerna gone wild! ;/

2008-12-16 @ 09:35:21
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0