I never wanna tell a lie

Igår somnade jag klockan halv nio och sov till halv sju. Aaalldeles för länge för att jag ska kunna bete mig som folk dagen efter. En ridtur blev det och hästarna fick lida av mitt psyko humör.. inte så farligt som det låter.
Som jag fattade de så var jag och Maria lika nöjda över turen, Allsvinn var underbar!

han ser ut som en shettis..

.... tror jag sjöng nått där?

och titta här, visst har Ko gått ner i vikt! det ni..

Har även varit på Arbetsförmedlingen idag, gick väl bra. Så nu ska jag väl komma igång med jobbsökandet med. Efter det så tog jag och Maria en fika på Wayne´s och även lill Mattias dök upp, vi fick höra allt mellan himmel och jord kan jag ju säga!

Kurs med Marie igen på Sä, verkligen nyttigt att gå igenom basic grejerna för man glömmer så fort!
Jag har även beställt en ny jacka från MIRA nu ikväll, tack pappa! ♥

Kaoskaoskaos jag klarar det inte

avslutar med en bild på mig och min stöttepelare, aldrig varit hetare efter en svettig tur på hästarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0