Hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Sundsvall igen. Travskolan hade fina lokaler helt klart.
...

Blev MAX som vanligt när detta gänget är i farten och de var den sämsta servicen jag varit med om! Vi var ca 12? som var där och alla vi beställde på samma nota då det var STC som betala. Tjejen i kassan var totalt förvirrad. Min, Marias och Annas mat blev utspridd på fem brickor, så vi fick ställa allt till rätt bricka i smyg då hon var och yrade runt efter nått annat. Tillslut kom en tjej som var rätt less på hur hon höll på och ställde de mesta till rätta.
Sen skulle alla till Hööks och kolla på en massa ridgrejor.. Jag och Maria satt kvar i bilen. När alla hade köpt godis, täcken m.m klart så satte vi igång musiken och åkte hem.

Jag och Maria ska få åka iväg på kurser! Tre i Stockholm, en i Rättvik och den första blir till Göteborg i mars:D

Vi fick även varsin sexig mössa.



Oscar hörde av sig nyss. "Vi har 26 grader varmt!" gaaah fuck you säger jag bara;);) Men ja det är bättre att det är minus än plusgrader med en massa slask här iaf:)
Han och Ludde har tydligen hyrt en cab med som dom åker runt i. Fortfarande jääätte synd om dom där två haha:)

Nu ska jag gå och fortsätta läsa boken.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0