Goooodagens!

Stallet på morgonen som vanligt, sen sova lite som vanligt. Sen något OVANLIGT! Jag duschade, okey inte de som är så ovanligt... sen åkte jag på stan men Ludde! Wee kul var det och jag hittade en julklapp till Muräna! Ludde hittade även det han skulle ha så vi var näjda och glada:) Sprang även på Pierre, trevligt som vanligt.

Nu ska jag fördriva tiden med jagvetintevad sedan klockan tre ska jag och Maria iväg och rida, faller man av idag lär man ju slå ihjäl sig på isen:P
Sen ikväll ska min lilla kusin James Bond firas för hon fyller hela tio år! Herregud vart tar tiden vägen.. tycker det bara var nått år sen hon föddes.
Efter det så ska jag träffa Yoggi:)
Han och Ludde åker ju till Usa/ Florida imorn. Synd om dom va?! Så sen kommer det dröja ett tag innan man ser han igen...

Sitter även lite desperat och väntar på posten. Jag hoppas verkligen paketet med klänningen kommer idag eller imorn annars blir de PANIK! Men då får jag väll springa på stan och försöka hitta nått ist, mamma sa att hon sett nn snygg klänning i nån ny affär..

Nu kom posten! ingen klänning till mig:(

Kommentarer
Postat av: mariaaaa

oh my good, no dress!

jävla yoggi youngster jävel som bara åker iväg.. jag ringer o bokar om skiten ;D hahaha

2008-12-18 @ 13:23:34
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0