don't be so naive

Jag spyr på vädret idag, jag blir deprimerad av att halka runt som nån tönt då man ska ut med hästarna. Det regnar och isen har invarderat var enda liten fläck på marken! Inte ens katten kunde gå på isen, han bara halka omkull hela tiden stackarn.. TUR att hästarna är snälla och smyger lungt brevid då man desperat klamrar sig fast i grimman för att inte man ska falla och bryta alla ben i kroppen..

Så jag har legat i sängen tills nu. Otroligt kreativt va? Men som jag sagt förr så dras jag till sängen och sover bort skiten. Enkel flyktväg. För att vakna upp till nästa skit. Jag blir bara så besviken.

En annan sak som får mig att känna lite panik är att min klänning och skor fortfarande inte har kommit. Kommer det inte till på fredag, ja vad fan gör jag då?!

:( idag är ingen bra dag.



- Beatrice

Kommentarer
Postat av: mariaaaa

Today's gonna be a greaaat day!

2008-12-18 @ 12:41:18
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0